سلاااااام
سلاااااام


سلام بهونه قشنگ من براي زندگي
آره بازم منم همون بهونه هميشگي
فدايه مهربونيات چه ميکني با سرنوشت
دلم برات تنگ شده بود اين اس ام اسو واست نوشت

 

 

سلام به قاصدک های خبر رسان که محکوم به خبرند و سلام به شقایقهایی که محکوم به عشقند و سلامبه تو که محکوم به دوست داشتنی.

 

 

 

سلام عزيز مهربون،اجاز هست بشم فدات اجازه هست تو شعر من اثر بذاره خنده هات؟
شب كه مياد يوش يواش با چشمك ستاره هاش اجازه هست از آسمون ستاره بچينم برات

 

 

سلام گوگولی مگولی !
سلام نون تنوری!
سلام کتری و قوری!
سلام پری و هوری!
سلام پیرهن توری!
تو که سنگ صبوری !
کریستال و بلوری !
فدات بشم چه جوری?!؟

 

سلام من
به غنچه ای كه صبحدم
به خنده باز می شود
سلام من
به آن پرند سپیده وشادمان
كه در سپیده با نسیم
ترانه ساز می شود
سلام من
به پیچكی كه صبح دست سبز او
به سوی آسمان بی كران دراز می شود
سلام من
به هر چه وبه هر كسی كه با سحر
تمام جسم و جان او پر از نماز می شود

 

 

 

 

 



[ سه شنبه 20 مرداد 1398 ] [ 12:9 ] [ امیرعلی ] [ بازدید : 804 ] [ نظرات () ]
مطالب مرتبط
نظرات این مطلب

نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:







آخرین مطالب
دل تنگی (1394/05/20 )
دلم گرفته (1398/05/20 )
سلاااااام (1398/05/20 )