خدایاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا
خدایاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا


پروردگارا؛

یاریم ده که روزه ام تنها رنج گرسنگی و تشنگی دادن به بدنم نباشد..

یاریم ده که روزه ی دل بگیرم؛ دلم را خالی بدارم از هر چه

پلیدی،حسد،کینه،نامهربانی..

یاریم ده روزه ی چشم بگیرم؛ چشمم را نگه دارم از دیدن

هر چه ناپاکی و نازیبایی..

یاریم ده روزه ی زبان بگیرم؛زبانم رو نگه دارم از هر چه دروغ،

غیبت، تهمت، زخم زبان...

یاریم ده روزه ی اندیشه بگیرم؛ اندیشه ام را پاک نگه دارم

از هر چه ابتذال، قضاوت، ....

یاریم ده روزه ی زمان بگیرم؛ وقتم رو به بیهودگی نگذرانم..

پروردگارا؛

یاریم ده که سراسر عمرم را روزه باشم از پلیدی هایی

که مرا از مهر بیکران تو دور میکند

 

 

 

خدایا
 
در حیرتی
 
بس عجیب غوطه ورم!
 
نمی دانم به باطنم 
 
ایمان بیاورم یا به ظاهرم ؟
 
بین این دو اختلاف طبقاتی غوغا می کند
 
 
 
 

خدایا

ببخش که یک عمر

عاشقانه هایم را

خرج این و آن کردم!

و به تو  فقط یک مشت خمیازه و

کسلی و بی حوصلگی

تحویل دادم!

 

 

 

خدایا

من خالیِ خالی ام

یعنی پُرِ پُر هستم از غیر تو...!

خدایا ببخش مرا که

سر درگمی من  ازسرگرمی به غیر تو بود  

خدایا دیگران رابا تو آرام می کنم!

ولی خودم رابا چه آرام کنم!؟



[ سه شنبه 20 مرداد 1398 ] [ 12:3 ] [ امیرعلی ] [ بازدید : 701 ] [ نظرات () ]
مطالب مرتبط
نظرات این مطلب

نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:







آخرین مطالب
دل تنگی (1394/05/20 )
دلم گرفته (1398/05/20 )
سلاااااام (1398/05/20 )